Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Διεθνής μπασκετμπολίστας ο Γιάννης Μπουρούσης ζητάει... την ντόπα του από τον Μάκη Ψωμιάδη

Γιάννης Μπουρούσης
Ο Γιάννης Μπουρούσης σε επικοινωνία του με τον Μάκη Ψωμιάδη του ζητάει το δ«φάρμακό του»

Δυσάρεστες εκπλήξεις, που αποκαλύπτουν τη σήψη όχι μόνο του ελληνικού ποδοσφαίρου αλλά όλου του αθλητικού στερεώματος στη χώρα, κρύβει η δικογραφία για τα στημένα παιχνίδια.

Διάλογος του διεθνή μπασκετμπολίστα...
Γιάννη Μπουρούση, με τον Μάκη Ψωμιάδη επιβεβαιώνει ότι οι ίδιοι άνθρωποι που έστηναν ποδοσφαιρικούς αγώνες «φρόντιζαν» και για τις αναβολικές ουσίες με τις οποίες ενισχύονταν οι αθλητές διαφόρων αθλημάτων.

Στην τηλεφωνική επικοινωνία τους που περιλαμβάνεται στη δικογραφία ακούγεται ο γνωστός μπασκετμπολίστας του Ολυμπιακού να ζητάει το «φάρμακό του» από τον Μάκη Ψωμιάδη.

Από την συζήτηση προκύπτει μάλιστα ότι ο τελευταίος εξασφαλίζει απαγορευμένες ουσίες και για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του, οι οποίοι «δεν μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ».

Στη δικογραφία περιέχονται στοιχεία που προκύπτουν από τις υποκλοπές της ΕΥΠ για συνεννοήσεις νονών της νύχτας με αστυνομικούς της ΕΛΑΣ στην επαρχία, αλλά και για στοίχημα που είχε παιχτεί από τη φυλακή για αγώνα στο αλβανικό πρωτάθλημα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Κύριε Μάκη, καλημέρα, τι κάνετε;
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Καλημέρα, Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Αυτό το ίδιο έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ Ναι, κύριε Μάκη, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ Τόσο πολύ κύριε Μάκη;
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον Μαντζουράκη και τον γενικό αρχηγό στο ξενοδοχείο το Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Μπουρούσης», χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια).
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Α δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σηκωθήκανε οι Αγγελόπουλοι και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Ηρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν να μου μιλήσουνε, αλλά εγώ έκανα τον μ…, έφυγα. Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Μέσα Μαϊου
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Εντάξει κύριε Μάκη, Φεύγετε για Καβάλα ή θα σας δούμε;
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Όχι, το απόγευμα, θα έρθω, να δω το ματς σε σας, δεν πάω στο γήπεδο, να τους δώσω και την τιμή να πάω στο γήπεδο στους μπινέδες αυτούς! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Καβάλα για 1-2 μέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ: Εγινε, θα τα πούμε.
ΜΑΚΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Εγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου