Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

S.O.S. “Θα καούμε!”

Ακόμα βρέχει, τα χόρτα φουντώνουν και με το που θα αλλάξει ο καιρός και ξεραθούν θα γίνουν “προσάναμμα” για χιλιάδες πυρκαγιές... Αυτή την απλή παρατήρηση κάνουν απλοί πυροσβέστες και κάτοικοι όλων των περιοχών της Ελλάδας, όμως φαίνεται κανείς δεν ακούει...

Το Μνημόνιο “χτύπησε” και το έμψυχο και το άψυχο υλικό της Πυροσβεστικής και όλα...
δείχνουν ότι εθελοντές και πυροσβέστες φέτος ... θα πάνε ξυπόλυτοι σε καιόμενα αγκάθια!

Οι αριθμοί από μόνοι τους αρκούν για να “τρομάξουν”


Από τα 32 αεροπλάνα όλων των τύπων ήδη τα 4 έχουν βγει off και ουσιαστικά “σκυλεύονται” για ανταλλακτικά.

Όπως όλα δείχνουν ως τώρα με τιτάνιες προσπάθειες οι τεχνικοί θα μπορέσουν να έχουν ετοιμοπόλεμα μόνο 13 “Καναντέρ”, τα αεροπλάνα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε επιχειρήσεις τύπου καμικάζι ενάντια στις φλόγες. Μόνο που αυτά τα αεροπλάνα φέτος κλείνουν 30 χρόνια ζωής και κάποιοι φαίνεται στέλνουν σε επιχειρήσεις “αυτοκτονίας” αυτούς τους πιλότους, αλλά και 'κεινους που πετούν με τα “μουσειακά” ψεκαστικά.




Τα νεότερα CL-415 και τα CL-215 δεν φτάνουν. Πάλι θα βγούμε στη... ζητιανιά για δανεικά αεροπλάνα από Ιταλία, Τουρκία κλπ, όταν η χώρα θα έχει μισοκαεί;

Ήδη μέσα σε μια βδομάδα είχαμε 194 πυρκαγιές (με βροχές στη μισή Ελλάδα), όμως η Πυροσβεστική και να ήθελε να έχει εικόνα δεν μπορεί γιατί έχει... ξεμείνει και από ελικόπτερα. Δεν είναι μόνο οι έμπειροι πιλότοι που στάλθηκαν ... στο Λιμάνι (!) σε πλωτά μέσα (!), αλλά και τα ίδια τα ελικόπτερα που μένουν στο έδαφος λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων.

Τα “κινητά στρατηγεία” με υπερσύγχρονα μέσα που καλώς αγοράστηκαν το 2004 δεν λειτούργησαν ποτέ αφού ... δεν έχει γίνει διαγωνισμός συντήρησης και σε λίγο θα μάθουμε ότι κάπου “σαπίζουν”.

Τα δυο Super Puma που μεταφέρουν ομάδες της ΕΜΑΚ στην καρδιά μιας καταστροφής είναι ουσιαστικά ... ένα αφού το άλλο παραμένει καθηλωμένο απ' το 2008!

Τα δυο “βαριά” και τα τρία “ελαφρά” ελικόπτερα της Π.Υ. ουσιαστικά δεν θα έπρεπε να πετούν, οι πιλότοι βάζουν το “κεφάλι στον ντορβά” αφού ουσιαστικά μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής δεν βάζει κανείς την υπογραφή του στη συντήρησή τους.

Πάλι θα αναζητηθεί η λύση στα ιδιωτικά ελικόπτερα που είναι μεν αποτελεσματικά αλλά κοστίζουν 20 εκατομμύρια; Αύριο μπαίνει ο Ιούλιος και δυστυχώς υπάρχουν ακόμη μόνο ερωτήματα, απαντήσεις όχι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου