Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

«Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου ανέραστο»

«Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου ανέραστο»Η Μίνα Ορφανού λέει ότι δεν είναι αυτό που δείχνει

Η Μίνα Ορφανού, που πρωταγωνιστεί στη σειρά Βασιλιάδες, μίλησε για τη ζωή της, τον έρωτα και δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τον εαυτό της ανέραστο: «Είχα μια σχέση που κράτησε πέντε χρόνια. Ήμουν καταπιεστική, έκανα κρεβατομουρμούρα. Διαπίστωσα επίσης πως...
παλιότερα μιλούσα συνεχώς για μένα στις παρέες. Μέχρι που με ηχογράφησε μια φίλη και άκουγα συνέχεια ένα «εγώ» την ώρα που μιλούσα. Τρόμαξα και το καταπολέμησα μόνη μου» δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στο περιοδικό Hello.

Όσο για τον ρόλο που έχει παίξει ο έρωτας στην ζωή της ανέφερε: «Ναι παρόλο που είχα μόνο μια μεγάλη σχέση. Ήταν όμως σαν γάμος και μου λείπει ο συγκεκριμένος άνθρωπος. Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου και ανέραστη. Προτιμώ να είμαι όμορφη, να έχω τους φίλους μου και να είμαι αυτή που είμαι. Με τους άνδρες δεν τα πήγαινα ποτέ ιδιαίτερα καλά. Έδινα πάντα περισσότερη σημασία στις φιλίες».

Όλα τα θέματα για το lifestyle και τη showbiz στο radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου