Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Νέα συνομιλία από την αδελφή του Ρουπακιά: Μιλά για τα κιλά που έχασε και το Facebook

Οι νέες αποκαλυπτικές συνομιλίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα και τη δράση της Χρυσής Αυγής προκαλούν τουλάχιστον οργή.

Σε μία από αυτές τις συνομιλίες που έχει εντοπίσει ο κοριός της ΕΥΠ φαίνεται πως η αδελφή του δολοφόνου Γιώργου Ρουπακιά μιλάει με...
μία άλλη γυναίκα και το θέμα συζήτησης πέρα από τα κιλά που έχασε η αδελφή του Ρουπακιά είναι και το εάν έχουν κατεβάσει και τα προφίλ τους στο Facebook, προκειμένου να μην έρθουν στο φως της δημοσιότητας φωτογραφίες από τη ζωή τους.

Β: Έλα μου
Α: Έλα κοπέλα μου
Β: Κοιμόσουνα
Α: Όχι δε κοιμόμουνα, τώρα θα πάω για ύπνο γιατί είμαι κομμάτια
Β: Κατάλαβα
Α: Μέσα σε τρεις μέρες έχω χάσει τρία κιλά
Β: Εντάξει καλό σου έκαναν τα τρία κιλά
Α: Τι λες μαλάκο, κατέβηκα κάτω από τα εξήντα
Β: Ε
Α: Ήμουν εξήντα εννιά και έχω κατέβει κάτω από τα εξήντα
Β: Καλό πες μου την συνταγή
Α: Πιο πριν είχα κόψει το ψωμί δε τρώω καθόλου ψωμί γιατί ξέρω ότι μου δίνει κιλά, γιατί παρατήρησα όσο έκοβα έχανα, όσο έτρωγα έπαιρνα.
Β: Τόσο πολύ ψωμί έτρωγες
Α: Ναι, τώρα μπήκα σε μια σελίδα που λέει ότι ο εθνικισμός
Β: Δε μου λες, έχεις κατεβάσει το προφίλ σου από το facebook
Α: Τώρα, από την πρώτη μέρα
Β: Α, γι’ αυτό δεν υπάρχεις πουθενά
Α: Σε κανέναν δεν είπα αγάπη μου, από την πρώτη μέρα, για να μην δουν δημοσιεύσεις, να μην δουν φωτογραφίες, να μην δουν τίποτα και τις φωτογραφίες είχα σβήσει και τους φίλους όλους από τη ΧΡΥΣΗ τους είχα σβήσει και μέχρι που το’ κλεισα και το μικρό το’ χω κατεβάσει προς το παρών για κάνα μήνα
Β:Ποιο
Α: Και του μικρού το’ χω κατεβάσει προς το παρών για κάνα μήνα
Β: Α, είχε μόνος του
Α: Ναι, είχε μόνος του, η Δέσποινα πρέπει να το’ χει, όχι πρέπει να το’ χει, το’ χει, αλλά να μην παρεξηγηθεί η Δέσποινα, εγώ του το’ χω κατεβάσει για κάνα μήνα, μέχρι να ηρεμίσουν τα πράγματα, το δικό μου και του Πάνου, το’ χω κλείσει τελείως, θα ανοίξουμε κάποια στιγμή κάποιο άλλο
Β: Α, είχε και ο Πάνος
Α: Ναι
Β: Τέλος πάντων, όλα καλά
Α: Περίπου
Β: Καλά, δε μπορείς να μου πεις
Α: Όχι, μπορώ να σου πω αγάπη μου, όχι μαλάκα κάτσε να σε πάρω από το άλλο, κλείσε
Β: Από ποιο άλλο, το VODAFONE
Α:Ναι
Β:Άντε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου