Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Νάντια Κοντογεώργη: Όλα όσα δεν ξέρεις για την ηθοποιό από το Κάτω Παρτάλι!

Οι περισσότεροι μπορεί να τη γνωρίζουμε από την τηλεοπτική της εμφάνιση ως "Βίβιαν" στην πολύ επιτυχημένη φετινή σειρά "Κάτω Παρτάλι", όμως η Βίβιαν Κοντογεώργη έχει πίσω της αρκετές επιτυχίες στο θέατρο.

Για την πορεία της μίλησε στο ένθετο People του Πρώτου Θέματος και τον Άρη Καβατζίκη.

Ο πατέρα της, δικηγόρος, τραγουδάει υπέροχα. "Και η μαμά...
καλλιτέχνις είναι, αλλά στο σπίτι. Αλλάζει τα έπιπλα κάθε 3-4 μέρες, αυτοσχεδιάζει συνεχώς".

Στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό ήταν η πρώτη στους χορούς και στα τραγούδια. "Κάποιες φορές, μου φώναζαν στο σπίτι, αφού τραγουδούσα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Εκνευριστικό κοριτσάκι καμιά φορά. Στο Κολέγιο Αθηνών όπου πήγα σχολείο το εκτόνωνα όλο κι έτσι δεν μου έβγαινε αντιδραστικά. Δεν έκανα επαναστάσεις. Ήμουν πολύ ήσυχη, δεν έκανα ποτέ κοπάνα, μέχρι που στην Γ' Λυκείου ενημέρωσα τη μητέρα μου ότι θα κάνω κοπάνα, μην τυχόν και δε με βρει στο σχολείο. Δε διάβαζα πολύ, τα έπιανα εύκολα στην παράδοση, έβαζα και δικές μου σάλτσες, ήμουν χαριτωμένη στο μάθημα", θυμάται.

Ο μεγαλύτερος αδελφός της, με τον οποίο σήμερα συγκατοικεί, είναι επίσης δικηγόρος. Οι γονείς της τη φαντάζονταν δικηγόρο. Πέρασε στη Νομική, ένιωθε έξω από τα νερά της, αλλά στο δεύτερο έτος πέρασε τις εξετάσεις του Εθνικού Θεάτρου.

Στα 13 της εμφανίζεται στο πλευρό του Γιώργου Κωνσταντίνου στη σειρά "Δανεικός πατέρας". Λαμβάνει μέρος στοους Πανελλήνιους Καλλιτεχνικούς Αγώνες όσο ήταν στο σχολείο και παίρνει το πρώτο βραβείο στο τραγούδι.

"Έκανα χρόνια σολφέζ και στο Εθνικό Θέατρο ξεκίνησα μιούζικαλ ρεπερτόριο με τη Χαρά Κεφαλά. Πέρασα στην τεχνική του έντεχνου και μετά κλασικό τραγούδι".

Έπαιξε στο μιούζικαλ Chicago και έτσι φέτος είναι προτεινόμενη για την Καρφίτσα της Μελίνας Μερκούρη  (τιμητική διάκριση για τις γυναίκες ηθοποιούς).

Τους πρώτους ρόλους δεν τους ζηλεύει. "Δεν το είχα ποτέ αυτό. Είμαι της άποψης ότι τα πράγματα έρχονται όταν πρέπει να έρθουν...Πρέπει να μάθουμε, να εξελιχθούμε και μετά να "κουβαλήσουμε" τους μεγάλους ρόλους", εξομολογείται.

Το ρόλο της Βίβιαν στο Κάτω Παρτάλι τον θεωρεί δώρο.  "Διάβαζα το σενάριο και γελούσα μόνη μου, λαχταρούσε η ψυχή μου να ξεκινήσουμε τα γυρίσματα".

Κοινό της χαρακτηριστικό με τη Βίβιαν είναι η σαρκαστική της διάθεση απέναντι στην πραγματικότητα. "Δεν ήμουν ποτέ μεγαλοαστή ή πάμπλουτη όπως η Βίβιαν. Έχω ζήσει και καλοκαίρια στο χωριό. Από τα Καλάβρυτα είναι οι γονείς μου. Είχαμε κοτούλες και γαϊδουράκι".

Κοιμάται 3 ώρες την ημέρα και επιστήθιος φίλος της είναι ο Μίνως Θεοχαράκης που υποδύεται και τον γκέι φίλο της Βίβιαν στη σειρά. "Είμαστε φίλοι από τα 19. Τα έχουμε μοιραστεί όλα. Κάναμε όνειρα στη σχολή και τώρα ξυπνάω, βλέποντας μήνυμά του: "ξύπνα, έχουμε γύρισμα". Είναι σαν παραμύθι".

"Στον έρωτα θέλω να είμαι αληθινή. Ακόμη κι αν είμαι μίζερη, να το μάθει ο άλλος. Αλλιώς τι θα αγαπήσει, το ψέμα;"δηλώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου