Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Σταύρος Μιχαηλίδης: «Φιλοδοξία μου είναι να δω τη Χίο μας εκεί που της ανήκει»


Προάγγελλος μιας δυνατής εκλογικής καταγραφής ήταν για το Στ. Μιχαηλίδη η  προεκλογική του ομιλία στο ξενοδοχείο «Χανδρής».

Απευθυνόμενος σε ακροατήριο με έντονα τα στοιχεία της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, αλλά και της πολιτικής πολυσυλλεκτικότητας, καθώς ήταν πολλές οι παρουσίες εκτός χώρου Ν.Δ., ο υποψήφιος βουλευτής εξήγησε ότι βασικό του κίνητρο για τη συμμετοχή του στις εκλογές ήταν η ανησυχία και η αγάπη του για τα νησιά μας.

«Είναι πραγματικός ο κίνδυνος η χώρα να διολισθήσει σε...

διαρκή οικονομική ύφεση και  κοινωνική αστάθεια γιατί κάποιοι  ποντάρουν στην αγανάκτηση και ρισκάρουν τα πάντα για την εξουσία χωρίς ίχνος λογικής για το αύριο της χώρας μας. Πουλάνε ελπίδα χωρίς κανένα σταθερό αντίκρισμα!», ανέφερε.
Ως στόχο της υποψηφιότητας του κ. Μιχαηλίδης έθεσε να αναδειχτούν τα νησιά μας σε παράγοντες δυναμισμού και καινοτομίας, μέσα από τη συνεργασία με την Περιφέρεια, τους Δήμους, τους παραγωγικούς φορείς και τις κοινωνικές ομάδες.

Στους μη νεοδημοκράτες
Ιδιαίτερη αναφορά επεφύλασσε για όσους βρίσκονταν εκεί υπερβαίνοντας την κομματική τους ταυτότητα. «Το κάνουν γιατί πιστεύουν σε εμένα, και εγώ πιστεύω σε αυτούς. Γιατί πιστεύουν ότι η Νέα Δημοκρατία μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στην έξοδο από τις δοκιμασίες».

Με τη δέσμευση ότι θα είναι στη Χίο και αύριο και για πάντα, «εδώ που επέλεξα να μεγαλώσω τα παιδιά μου μαζί με τα δικά σας», έκλεισε με την κατάθεση της ατομικής του φιλοδοξίας:

«Η δική μου φιλοδοξία είναι μια και μόνο και ένα το σημείο αναφοράς μου, να δω τη Χίο μας εκεί που της ανήκει, να δω την Ελλάδα ξανά περήφανη μέσα στη διεθνή κοινότητα. Να δώ να επανέρχεται το χαμόγελο στα χείλη του κάθε συμπατριώτη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου