Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Απέλυσαν γυναίκα αστυνομικό για τόπλες selfie (ΦΩΤΟ)

Απέλυσαν γυναίκα αστυνομικό για τόπλες selfie (ΦΩΤΟ)
Δείτε τη φωτογραφία όπως την ανέβασε στο facebook η απολυμένη νεαρή κοπέλα...

Μια τόπλες φωτογραφία της Nidia Garcia που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook και έγινε viral της στοίχισε τη δουλειά.

Η αστυνομικός από το Μεξικό βρισκόταν εν ώρα εργασίας στους δρόμους του Escobedo όταν έβγαλε την επίμαχη τόπλες φωτογραφία....


Πόζαρε μέσα στο περιπολικό, έχοντας δίπλα το όπλο της και χωρίς να φορά την μπλούζα της. Μετά την απόλυσή της, η μητέρα δύο παιδιών κατέβασε τη φωτογραφία και ζήτησε συγγνώμη στο facebook.

nadia2


"Έκανα λάθος που φωτογραφήθηκα εν ώρα εργασίας και ενώ φορούσα τη στολή μου. Θέλω να ζητήσω μια τεράστια συγγνώμη για την ανήθικη αυτή πράξη από πλευράς μου. Νιώθω αηδιασμένη από την τεράστια ζημιά που προκλήθηκε στις δύο κόρες μου, τον σύζυγό μου, τους γονείς μου, τα αδέρφια μου και όλη μου την οικογένεια".


Πηγή: Dailymail

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου