Καλώς ήρθατε στο Blog του Οδυσσέα! Καλή περιήγηση!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

"Συγχαρητήρια" για τον δήμαρχο της Ντροπής Γιώργο Καμίνη

Μόνο ντροπή! Υπάλληλος του δήμου `πέταξε` τους άστεγους στο κρύο γιατί… έληξε το ωράριό του-Μόνο ντροπή! Υπάλληλος του δήμου "πέταξε" τους άστεγους στο κρύο γιατί… έληξε το ωράριό του
- Απίστευτο περιστατικό στο Χώρο Φιλοξενίας Αστέγων στην Πανόρμου
- Πολίτης προσπάθησε να βοηθήσει άστεγο το βράδυ της Δευτέρας αλλά ο δημοτικός υπάλληλος… έκλεισε την αίθουσα στην Πανόρμου
- Υποστήριξε ότι ο συνάδελφός του που θα έκανε τη βραδινή βάρδια είχε αρρωστήσει και η αίθουσα θα έκλεινε στις 11 !
- Πειθαρχική έρευνα ξεκίνησε ο δήμος Αθηναίων

-Αυτές είναι οι υπηρεσίες προς τον πολίτη που προσφέρει ο αμερικανοθρεμένος δήμαρχος των Αθηναίων Γιώργος Καμίνης 
- Δείτε την καταγγελία και όλα όσα έγιναν

Μια από τις πιο κρύες νύχτες του χειμώνα. Την ώρα που ακόμη και στο κέντρο της Αθήνας χιόνιζε και στα social media υπήρχε παντού ο αριθμός που πρέπει να καλέσει κάποιος για να βοηθήσει τους αστέγους ώστε να μην ξεπαγιάσουν στο κρύο, ένας πολίτης θέλησε να κάνει το αυτονόητο:
να βοηθήσει έναν συνάνθρωπό του. Αλλά βρήκε – κυριολεκτικά- κλειστή την πόρτα του δήμου Αθηναίων!

Για ακόμη μια φορά τις τελευταίες μέρες, ο δήμος Αθηναίων φάνηκε κατώτερος των προσδοκιών που έχουν οι δημότες του. Έκλεισε την πόρτα σε έναν άστεγο, σε έναν άνθρωπο που είχε ανάγκη. Γιατί; Γιατί ο ένας υπάλληλος τηλεφώνησε και δήλωσε ασθένεια, ο άλλος είχε κουραστεί και κανείς δεν σκέφτηκε (ή δεν θέλησε) να καλέσει αντικαταστάτη για να μείνει ανοιχτός ο χώρος φιλοξενίας αστέγων στην Πανόρμου και να βρουν ζεστασιά εκείνοι που δεν έχουν την τύχη να έχουν ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι τους.

Πειθαρχική έρευνα για τον υπάλληλο που άφησε τους άστεγους στο κρύο ξεκίνησε ο δήμος Αθηναίων
Η καταγγελία έγινε από τον πολίτη που θέλησε να βοηθήσει τον άστεγο. Την κατέγραψε και σε video και την ανέβασε στη σελίδα του στο Facebook. Είδε τον άστεγο να κοιμάται δίπλα από το σπίτι του. Και αμέσως τηλεφώνησε στο δήμο για να μάθει σε ποιο κέντρο φιλοξενίας μπορεί να απευθυνθεί. Τον παρέπεμψαν στην Πανόρμου. Όταν το είπε στον άστεγο, εκείνος του απάντησε πως τον διώχνουν. Τηλεφώνησε άλλες τρεις φορές για να είναι σίγουρος. Και τον διαβεβαίωσαν από τον δήμο πως όλα «δουλεύουν άψογα».
Προσπάθησε ξανά να πείσει τον άστεγο. «Εμπιστεύσουμε, είναι καλά εκεί» του υποσχέθηκε. Τον σήκωσε και από το Θησείο τον πήγε στην Πανόρμου. Έφτασαν στις 22:30 το βράδυ της Δευτέρας (09.01.2017) και ενώ το χιόνι συνέχισε να πέφτει στην Αθήνα. Και όταν έφτασαν εκεί, συνάντησαν σε ένα πρόσωπο όλη την αναλγησία του κρατικού μηχανισμού.

Ο υπάλληλος ενημέρωσε ότι το κέντρο φιλοξενίας θα έκλεινε στις 23:00. Μισή ώρα αργότερα δηλαδή. Και στην αυτονόητη απορία «γιατί» η απάντηση ήταν «μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε ότι αρρώστησε και δεν θα έρθει». Και στην επίσης εύλογη απορία «θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι» η εξοργιστική απάντηση ήταν: «Ναι, εγώ πρέπει να φύγω». Και στην (τρίτη κατά σειρά) εύλογη απορία του πολίτη «δεν μπορεί να έρθει άλλος», ο υπάλληλος απάντησε το ίδιο εξοργιστικά: «Που να ξέρω εγώ; Είμαι από τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα πρέπει να φύγω».

Διαβάστε την ανάρτηση του πολίτη για το περιστατικό:
Χώροι Φιλοξενίας Αστέγων - Η εμπειρία μου απόψε
- Ένας άστεγος κοιμάται έξω στον δρόμο, δίπλα στο σπίτι μου.
- Αρχίζει να χιονίζει στο κέντρο της Αθήνας.
- Παίρνω τηλέφωνο στο Δήμο για τα Κέντρα Φιλοξενίας.
- Μου λένε να πάει στον Χώρο της Πανόρμου.
- Ο άστεγος αρνείται και μου λέει οτι τον διώχνουν.
- Ξαναπαίρνω άλλες 3 φορές για επιβεβαιώση.
- Μου επιβεβαιώνουν οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα δουλεύουν άψογα.
- Λέω στον άστεγο “εμπιστεύσουμε, είναι καλά εκεί”.
- Τον σηκώνω μες το κρύο να πάει απο το Θησείο στην Πανόρμου.
- Φτάνουμε 22:30.
- Ο υπάλληλος του Δήμου μου λέει “23:00 θα κλείσουμε”
- Του λέω “Γιατί;”
- “Μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε οτι αρρώστησε και δεν θα έρθει”
- “Και τι; Θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι;;;”
- Μου λέει “Ναι, εγώ πρέπει να φύγω”
- “Καλά δεν μπορεί να έρθει κάποιος άλλος στην θέση του;”
- Μου λέει “Που να ξέρω εγώ; Ειμαι απο τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα πρέπει να φύγω”
- Βγάλανε τους άστεγους έξω στο χιόνι.
Καλές όλες οι προσπάθειες του δήμου για τους άστεγους αλλά δυστυχώς κύριοι/ες του Δήμου θα έπρεπε ήδη να ξέρετε ότι σε αυτή την χώρα..
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Δείτε το video με την καταγγελία του



Και ενώ άνθρωποι που είχαν ανάγκη από λίγη ζεστασιά έμειναν τη νύχτα στο κρύο, ο δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε πως ξεκινά τη διερεύνηση πειθαρχικών ευθυνών για τον υπάλληλο που αυθαίρετα έκλεισε τη Λέσχη Φιλίας.

«Διαδικασία αναζήτησης πειθαρχικών ευθυνών κινεί ο Δήμος Αθηναίων για δημοτικό υπάλληλο, ο οποίος αυθαίρετα έκλεισε Λέσχη Φιλίας, που λειτουργούσε ως θερμαινόμενος χώρος για τους άστεγους, επικαλούμενος λήξη του ωραρίου του», αναφέρει η ανακοίνωση του δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου